VÄRDELÖS!

Även om ingen sover just bredvid mig så är det skönt att känna att någon annan finns i lägenheten/huset. Det är en trygghet att veta att min kropp inte kommer ta sig till med vad som helst. Att vara ensam hemma är som att säga ´varsågod, gör vad du vill. ingen kommer att stoppa dig´ till min kropp. Och speciellt att vakna ensam och känna att jag inte har någon kontroll alls. Det är riktigt jobbigt. Allt som jag annars oftast lyckas kontrollera från att jag vaknar tills att jag är ensam igen, allt är bara borta. All kontroll utom räckhåll. Usch, jag klarar verkligen inte av att vara ensam.

Att sedan komma hem igen efter dom här bra veckorna hjälper inte direkt. Jag orkar inte ens bli arg eller lessen längre. Jag är bara tom. Helt tom känner jag mig bara. Jag vill ha något eget. Något eget som jag faktist kan kontrollera. Att känna att jag faktist behövs till någonting. Inte bara.. tom

Kommentarer
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

tack så mycket :) alltid kul att höra sånt! <3

2010-07-27 @ 23:46:16
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: KASSANDRA S

snygg blogg!

2010-07-27 @ 23:54:38
URL: http://kassandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0