100623

God morgon :)

Ännu en solig och fin dag. Fast här blåser det lite, inte lika roligt men förhoppningsvis så försvinner det snart.
Just nu håller min syster på och bakar. Det är ju okej i sig, en det jobbig är när Jag ska fixa allting för att hon inte vet hur man ska göra. Jag vet ju inte heller, jag gör bara som hon säger åt mig att göra och då blir det fel. Sjukt irriterande speciellt med en syster som har ett sånt temperament som min har. Jag kom ju f*n bli full av blåmärken innan den här morgonen är över.

Snart ska jag väl iallafall försöka ta mig ut och hitta på någonting. Verkligen ingen som har ett bra förslg på vad man kan hitta på på fina sommardagar?!

Lär väl försöka få med mig syster ut och cukla men det går väl som vanligt inte så bra.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo tack, det är bra. själv?

2010-06-23 @ 12:18:05
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0