Dagens bedrifter

Jag fick ut min syster i solen till sist. Hon kanske tröttnade på mig. Vad vet jag? Hon gick med mig ut och solade till sist iaf. Dock, ville hon inte cykla men med ut var hon iallafall. Det var ju det viktiga att cykla var ju bara en bra bonus.

Nu har hon iaf åkt till stan med pappa för att fixa något med hennes körkort alltså till moppe ;) Så nu är jag ensam här ett tag. Fast inte så länge. Mamma och leif borde ju komma snart.

Senare bär det kanske av till stan för min del också. Till caféet nere i hamnen antagligen. Det är ett sjukt mysigt café och ja gud alla borde verkligen gå det. Det är verkligen inte det nyaste eller fräschaste men det är så j*vla mysigt att sitta där, vid vattnet en solig dag eller kväll. Alla är så sjukt trevliga så det finns inte=)

Jag är verkligen sjukt dålig på det här med bilder men jag fösöker verkligen skärpa mig. Jag ska lämna in min mobil så snart som möjligt. Sedan kommer det förhoppningsvis en massa, massa, massa bilder. Har ju 8.1 megapixel kamera och den filmar i HD så jag kanske klarar mig utan kamera. Hihi..


Google bilder kanske är bättre än inga alls, eller?! :s


Kommentarer
Postat av: Cajsa

det blev bättre väder så jag har njutit i solen någon timma nu. .)

2010-06-23 @ 17:14:14
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0