Guess who´s back.. back again

Olinda tror jag att hon hette. Från Paradise Hotel tror jag.. Inte för att jag känner mig ett smak lik henne bara att det verkligen passa mig. Jag är verkligen en periodare eller hur ;)

Haha.. Nej men jag har så sjukt mycket att berätta för er och visa.. Men det hinner jag inte med just nu.. Herregud, jag har så mycket jag bara vill skriva så jag vet inte ens var jag ska börja. Jag får väl helt enklet försöka sortera upp det i olika inlägg på något sätt.. och jag vill verkligen säga tack till er som har kommenterat. Tack för ert stöd, det har jag redan uttryck på era bloggar. Ni som hade lämnat några såklart. Men tack ni andra.

Tack ´Edvard´ (jag har ingen aning om vem du är, men du hade inte lämnat någon bloggadress. Antagligen för att du inte hade någon?! Gud vad jag babblar). Du är säkert också jättefin. På alla vis :)

Nu måste jag försöka strukturera upp det här på något sätt, men vi hörs. Inom en snar framtid vill jag påstå :)
Kraam.

Gud vad jag älskar det där håret :)


EDIT: Nu såg jag att det bara var drygt 1,5 månad sedan jag bloggade förra gången.. Själv tycker jag att det var så himla jätte länge sedan. Lustigt ;P

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo det är bra.

gjort mer idag då?

2010-06-21 @ 21:38:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

haha ok..xD jag har bara varit på ett möte.. ::P

2010-06-21 @ 21:55:38
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0