Sol, sol, sol =)

Sol everywhere=)

30 grader varmt i solen. Gissa vem som njuter lite lagom eller ;)

Som sagt är det inte världen enklaste jobb är få med min syster ut och jag har hel tärligt inte kommit någon stans. Just nu sitter hon framför tv:n med datorn i knät. Haha.. Jag tänkte skriva framför datorn med Tv:n i knät ;) Iallafall så ska jag försöka få det att gå frammåt men det funkar inte riktigt så bra som man kanske skulle önska. Jädra skit. Varför är hon så tråkig för? Hon kommer bli arg på mig nu. Men vet ni?! Det skiter jag i.. Då kanske hon ger med sig. Eller? Inte för att jag tror det men men..

Nu kommer jag som sagt bli väldiggt blå men jag ska fortsätta tjata för att få ut henne i solen. That´s just it!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

våran sol är bakom moln.. :(

2010-06-23 @ 13:09:52
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0