100302

Holy crap..

Jag har ju glömt att uppdatera er idag ju :) Iaf idag slutade jag 12:00 alltså vid lunch. Sista lektionen var inställd. Det gjorde inte mig någonting eftersom att jag skulle till tandläkaren jag kom dit lite tidigare bara. Träffade  min mormor imellan och det var trevligt. Vi pratade lite om allt möjligt :)
Iaf, förra gången sa min tandläkare att jag skulle få ta bort min tandställning idag. Men vad tror ni händer? Idag har jag en ny tandläkare och han tycker inte det. så den får sitta kvar i minst 1 månad till iaf. Inte så mycket med tanke på att det egentligen skulle vara 6 månader till :) Hos tandläkaren var det iaf ganska trevligt idag faktist. Jag brukar tycka att det är lite jobbigt faktist och blir arg och ledsen att jag måste vara där. Kanske beror på mig själv. Men idag var det superbra :)

Har massa läxor att göra, som vanligt. Men det går nog bra. Senare kanske jag kan visa er mina nya skor:) Snygga faktist mitt 27 par i samlingen tror jag :)

Jaja, vi hörs senare
Puss

J, H, E
Saknar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0