100303

Halloj:)

Haft en bra dag?
Min var ganska så okej till att börja med iallafall. Sedan gick det utför. I skolan var det faktist bra, eller som vanligt då men men.. Sen efter skolan följde jag med Sofia in till stan för att söka praoplats. Vi gick till Hitta katten, Lindex, Åhléns, H&M, SkoAugust och Zoo-affären. På Lindex fick vi komma tillbaka och prata med chefen och på Åhléns tog dom bara emot för en längre tid som 1 år och Hitta katten hade 18-årsgräns. Alla andra var redan fulla :o Då till mitt problem. Jag har ingen aning om var jag vill praoa!!!! Jag kommer ju för tusan att få jobba hos mamma eller pappa då:o
Att följa med Sofia dag skrämmde mig *like hell*. Jag vet inte vad jag vill och det är redan fullt typ överallt. Ångest, ångest, ångest!!!
Crap lixom jag trodde att jag skulle slippa dom känslorna ett tag framöver nu när det har gått så bra. Nån som har ett tips på var man kan praoa om man inte vet vad man vill göra senare i livet? Skulle vara tacksam.

Nu ska jag nog jobba på om Chile här och hoppas att det går bra. Imorgon måste (!) jag ta en promenad. Frågan är bara när ska jag hinna?

Idag måste jag plugga på HKK-läxan till imorgon, franska läxan till imorgon, jobba på Chile arbete som ska in nästa vecka, och plugga på engelska glosorna. Varför sitter jag här lixom? ;)

Jag sa att jag skulle visa er mina nya skor men jag hann inte igår (konatigt), men det blir idag eller imorgon då.
Puss


Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo, det är väl helt okej. :) själv?

2010-03-04 @ 08:19:03
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0