100315

Hej hej :)

Har varit vaken sedan 7 eller något sådant ungefär. Solen lyser rakt in i ansiktet på mig varje morgon. Dock gick jag inte ur sängen fören halv 9 ;) Sen dess har jag gjort mitt so-arbete om Chile i 3 timmar och ny sitter jag här och förbannar mig själv för min kassa mp-3. Inte kul, inte kul. Det värsta är att jag kunde ha köpt en ny igår men gjorde jag det? Nej nej, såklart inte. J*vla h*lvetes skit!!!

Jaja, jag håller på och fixar med min musik på datorn, det är nog ungefär 100 låtar nästan.
Jag kan inte ens få kille från igår ur huvudet. Jag drömde att jag gjorde allt det jag skulle ha gjort. Jag antar att jag lär glömma honom för han kan ju knappast bara dycka upp sådär? Synd, men han kanske flyger ut ur huvudet när jag ska till skolan imorgon igen. Då kanske jag får massa annat att tänka på..

Aja, får sitta och tycka synd om mig själv ett tag här nu.
Vi hörs
Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; ja, jag vet! =) Har ingen anning om varför dom inte säljs längre. =(

2010-03-15 @ 17:37:58
URL: http://emmmmagrahns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0