100316

Hejsan Svejsan!!

Jag vet att jag bloggar väldigt dåligt, men ja. Det känns inte så uppmuntrande att göra det hela tiden, och det beror nog mest på mig, och bloggen blir tråkig utan bilder. Men att ta kort på sig själv hela tiden är ingen höjdare och ja, jag är inte tillräckligt duktig fotograf för att ta kort på annat. Så det är min blogg. Utan bilder och tråkig that´s it liksom. Får lov att försöka bli bättre på bilder helt enkelt. annars tycker jag att det är väldigt mycket musik i min blogg:) Det är bra, för jag tycker om musik=)

Coldplay - Fix you

When you try your best, but you don´t succeed
When yout get what you want, but not what you need
When yout feel so tired, but you can´t sleep
Stuck in reverse
And the tears come streaming down your face
When you lose something, you can´t replace
When you love someone but it goes to waiste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ingnite your bones
And I will try.. To fix you

High up above
or down belowe
When you are to in love to let it go
But if you never try you´ll never know
Just what you´re worth

Lights will guide you home
And ingnite your bones
And I will try.. To fix you

[instrumetal]

Tears stream down on your face
When you lose something, you cannot replace

Tears stream down on your face
And I...

Tears stream down on your face
I promess you
I will learn from my mistakes

Tears stream down on your face
And I...

Lights will guide you home
And ingnite your bones
And I will try.. To fix you



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan sötaste :D hur är läget? :) Skönt med helg säger jag...^^



Skulle du vilja hjälpa mig i typ två sek? (A) Behöver fler som röstar på mig på dessa två länkar: http://hundratusen.nu/#/mix/IryI och http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=HTiS2KqhkUkW5y6NmOtM469l#bikiniGallery. Skulle vara toppen om du ville rösta 5 stjärnor på bikinin och lägga en röst på min tuggummipåse. :) gör gärna en egen påse också om du vill och hjälp mig lite extra. ;-)



Kramis sötaste! :D

2010-03-28 @ 13:52:42
URL: http://cajsa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0