Chile

Skriver ett SO arbdet om Chile. Det är ganska kul faktist. Synd bara att man måste göra det på sin fritid egentligen är det självförvållat. Vill ju såklart ha bättre betyg så då kan ju hem uppgifter behövas men jag har inte riktigt kommit igång fören idag. Inte så bra såklart men jag har 1 vecka och några dagar på mig att göra det. Inte världen roligsate kanske men men.. Det funkar.
Jag tänkte att mamma och jag skulle gå ut och gå idag. Tji fick vi. Inte direkt så att man vill ut och gå i detta snö kaos direkt:/

Ingen svensk karta men den funkar. Jag tänker inte lägga ut mitt arbete än (fall någon skulle få för sig att kopiera det) Kan lägga ut det sedan när det är klart om ni vill och om jag fick bra betyg på det såklart. Kanske inte ska sitta här om man vill ha bra betyg dirket? ;) Aja, när jag är färdig då bryr jag mig inte så mycket om ni skulle kopiera mig. Synd för er bara att ni inte har bättre fantasi själva;) Haha.. Skämt-o-sido. Nu ska jag faktist jobba lite till innan duschen och sen sängen tror jag. Har otroligt ont i huvudet och nacken, kanske inte druckit tillräckligt med vatten idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0