Noll Disciplin - Idiot



Vad är det som händer här.
Jag har sumpat all kontroll.
Men jag fattar faktist ingenting.
Någonting flashade förbi och slog undan mina ben
och jag framstod som en idiot.

Här står jag med chocklad och blommar, fan vad jag är sämst.
Det är kört.
Det är sjukt.
Ingenting är som förut.
Det är stört, jag flippar ur.
Gör någonting! Det är akut.

Kan någon förklara mitt beteénde?
Det är en dåre i min kropp.
Pallar inte stå emot. Hon gör mig till en idiot.

Nu i helgen blev det knas.
Jag och bandet skulle ut. Men jag bangade, hon hyrde kärleksfilm.
Det rasslade till i min mobil, dom ville tala om för mig, att jag är en superidiot.

Här sitter jag mitt i romantiken. Fan vad jag är sämst.
Det är kört.
Det är sjukt.
Ingenting är som förut.
Det är stört, jag flippar ur.
Gör någonting! Det är akut.

Kan någon förklara mitt beteénde?
Det är en dåre i min kropp.
Pallar inte stå emot. Hon gör mig till en idiot.

Hon gör mig till en idiot

Vad är det som händer?! Jag tappar mitt fokus och allt är förlorat.
Det är ju helt..
UNDERBART!

Heyy Heyy Heyy
Heyy Heyy Heyy

Woohoo! Kan någon förklara? Kan någon förklara det för mig?!
Ingenting är som förrut

Det är stört, jag flippar ur.
Gör någonting! Det är akut!

Kan någon förklara mitt beteénde?
Det är en dåre i min kropp.
Pallar inte stå emot heyy heyy heyy 
pallar inte stå emot heyy heyy heyy 
pallar inte stå emot..
hon gör mig till en idiot!!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe nice det..XD

2010-03-02 @ 21:15:21
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0