I´ve never dreamed about losing someone like you

Hej bloggen :)

Usch.. Jag mådde verkligen skit i helgen. I morse också.. Nu mår jag lite bättre men om jag känner mig själv rätt så kommer det snart.. Som en våg som sköljer över mig.

Jag har verkligen en idé på hur jag vill ha det i mitt rum nu... En hylla på en väg, lite bilder på en vägg, ut med garderob, in med byrå och in med spegel :D Tror att det kommer bli grymt.

Fick VG på ett matteprov idag. Så jävla nöjd med det alltså :D Det var typ skit länge sedan jag fick bra på ett prov. Känns ganska konstigt att det blev så bra när jag mår så konstigt. Men jag gjorde det för någon vecka sen så jag kanske hade en bra dag :)

Stone Sour – Wicked Game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0