My new love

Silverchair – Ana's Song (Open Fire)

Silverchair är min nya kärlek.. Inte för att jag har kommit över den gamla men det här är verkligen riktigt bra :)

Jag vet inte hur många av er som läser Nemos blogg men jag brukar titta in där när jag inte har något att göra och såg att han hade ställt frågan ´Vad är meningen med livet?´ Jag sitter och tittar igenom kommentarerna nu.. Väldigt intressant faktist :) Så vad tycker ni.. Vad är egentligen meningen med livet?

>Länk till inlägget<


Kommentarer
Postat av: madde

Kolla in denna sidan www.shock.se

tror att det är en hemsida som passar dig. de har även butik på drottniggatan i stockholm.

tror att hårfärgen skulle passa dig eftersom du vill ha rött hår. de är riktigt bra i färgen och blir intensiv, har en kompis som testade rosa och den var kanon.men ska man byta till någon annan färg än den tex från rött till rosa eller liknade så ska man nog använda deras blekning innan man färgar till annan färg. kram

2010-11-24 @ 22:41:51
URL: http://maddeslivsstil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0