Tell me, would you kill to save a life

Hej världenssämstabildbloggare (y)

Det är trevligt att iaf någon. Bara typ en enda själ tittar på min blogg varje dag! :o Fast jag typ aldrig uppdaterar. Jag har varken tid, lust eller ork egentligen..

Har ni sett mitt nya hår btw? Eller nytt och nytt, jag har väl haft det i iallafall 1 månad nu :D Jag är skit nöjd med det :D Helt RÖTT!!!! Fy tusan så snyggt! Fast nu är det väldigt blekt också :( Det är iallafall snyggt när det är ny färgat och helt rött :)

Nog med hårsnack.. Idag Ska jag till Lena.. Hon blir 25 på onsdag. Jag ska dit nästa helg också för då ska vi fira! Det blir nog mest hon som firar och jag som blir hundvakt :P

Min kamera har lagt av helt och hållet :( Och minneskortet på mobilen funkar inte heller. Fast just det. Jag köpte ju nya Ipod generation 4 (!!) förra veckan så den får väl bli min kamera så länge ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nog torka håret och kanske till och med platta det. Bara för att känna mig lite extra snygg :)

30 Seconds To Mars – ATTACK

Man bara måste älska dom!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0