101001

Hej! :)

Min mamma fyller år idag, så grattis till henne! Jag har iaf varit ledig idag. Skönt.. :) Jag och min syster har spenderat dagen med att städa och fixa tills mamma kom hem från jobbet. Det gick kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss men aja.. Huset är ju städat iaf.

Jag är på riktigt partyhumör idag. KAnske för att jag har varit sjuk i 4 veckor och inte ens kunnat gå ut och fika eller ens shoppa? Men jag tänkte faktist vara snäll mot min mamma för en gångs skull ;) Jag blir iallafall hemma ikväll.. Men vad säger att det inte kan bli parteey här istället?! Haha.. Nej, men får ta partandet någon anna gång. Det kanske är bra att vara hemma också så att man nhinner bli riktigt frisk? Vi säger det ;)

Jag har iallafall party sminkat mig för att stilla mitt partyhumör lite ;)

Röda läppar och svarat vingar. Vad tycker ni? :)
Nu syns inte dom röda läppaarna så bra p.g.a ljuset. Men egentligen så är dom sjukt röda :)








Kvällens outfit
Vit linne - H&M
Linne - H&M
Leggins - Lindex

Legginsen har paljetter längs benen men det syns inte på bilderna :/

En fin grimars (?) bild också bara för att jag är så jävla snygg ;)


Nu ska jag fixa det sista. Bloggar kanske senare. Eller så gör jag inte det. Vi får se..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0