101004

Hej bloggen :)

Idag gick jag i skoaln igen. Det var riktigt tungt att gå upp imorse efter 4 dagars ledigt.. Men men, man måste ju.
Dagen har iallafall gått ganska så bra :) Fick Godkänt på matteprovet. Är väldigt nöjd med det eftersom jag verkligen inte förstod den  matten som vi räknade. Hade fysik prov idag också.. Det gick också ganska bra tror jag faktist. Så jag är ganska nöjd :)

Denna vecka är fullspäckad.. Idag skulle jag egentligen ha färgat håret på min moster, men jag fick ringa och fråga om hon kunde på onsdag istället. Tur som jag har kunde hon det. Då skulle jag göra dagen till min pluggdag. Vilket verkligen behövs. Men vad tror ni häner?! Självklart har jag tappat bort mina böcker. Jag måste hitta dom!! Antagligen ligger dom kvar i skåpet utan att jag såg dom?! :s Om dom gör det får jag väl lov att försöka plugga imorron.. Hur nu det ska gå..
Imorron kväll ska jag nämligen vara barnvakt!! Till världens goaste lilla kille också:) Jag tror att det blir skit bra, förutom att jag måste vara typ världens tråkigaste barnvakt och plugga istället :/ Får väl plugga när han har somnat istället ;)

Innan


Efter

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Tack, Tack! =) Ja, jag använde ditt PhotoShop

2010-10-05 @ 20:54:44
URL: http://emmmmagrahns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0