101006

Hej bloggen :)

Ledsen att jag inte bloggade igår, men jag hann inte. Jag var ju som sagt barnvakt till Albin, medans min bror var och gaddade sig.. Han hann bara gör konturerna igår, på 3 timmar ;) Då kanske ni förstår att tatueringen är ganska stor trots allt..Ändå är den ju inte jätte stor utan typ lite mellan.. Eller ja, det beror väl på vad man jämför med såklart ;) Den är iallafall riktigt snygg.. Nu ska bara skuggorna på det tar 1-2 sittningar till.. Det beror lite på. Cissie som var med och tittade tyckte att det var jätte tråkigt :O Hon sa till mig direkt när hon kom hem ´Hanna nästa gång är det du som följer med så får jag vara hemma med barnén!´ Haha.. Jag skulle tycka att det var skit kul ju;)

Det syns direkt på statisktiken att jag inte har bloggat och kommenterat några bloggar igår.. Den sjönk direkt neråt.. Meen men.. det är bara att jobba upp den igen :D

Idag har jag hjälpt min moster att färga hennes hår.. Det blev över förväntningar faktist :) Jag har också hunnit med att plugga lite. Även om jag inte har gjort allt jag skulle så är det endå en ganska okej del av allt.. Nu ska jag kanske plugga lite till men sen blir det SOVA!! Fy tusan så skönt!! :)

Vi hörs imorron
Puss


Ett arrangemang jag gjorde när jag praoade på Interflora i Enköping :)

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

Hur har din lördag varit? :D

2010-10-09 @ 21:16:54
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

gör jag också :)

2010-10-24 @ 20:42:40
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hejsan tjejen! det va länge sen! allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0