Ny design :)

Jag har fått ny design igen :) Kalaskul och jag diggar verkligen den som jag har fått nu :) Ska väl bara börja ladda upp bilder här på bloggen så är det bra sen (y).

Jag ska försöka börja med lites seriösa inlägg snart igen, det går inte så bra nu, för antingen blir dom arga och ledsna. I och för sig så är det ju seriöst men inte så kul att läsa kanske. Eller så blir inläggen spelat glada och det blir inte heller bra, för det känns inte som jag. Eller som så sjukt många gånger, tänker man att nu ska jag skriva ett bra inlägg. Inlägget blir bara nästan tomt och säger typ ´vill skriva något bra, kommer inte på något´. Jag menar hur kul är något av det där att läsa egentligen? Jag gillar det inte själv när jag läser andras bloggar.


Okej, vi börjar nu :) Jag är inte frisk, alltså jag är förkyld. Verkligen jätteförkyld. Hostar hela tiden, snorar, har ont i halsen och blir helt svart för ögonen. Antagligen har jag feber också men jag vågar inte kolla för om jag har det kommer jag bara att få  ligga hemma hela dagarna och det är inte bra för  mitt psyke.. Jag går alltså till skolan och smittar ner alla istället ;)


Titta vilket fint arramgemang jag gjorde för någon månad sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0