Onödig uppdatering

Jag har kommit på att jag aldrig nämner namn i bloggen. Jag gör det inte för att jag vill skydda folk. Jag skriver så sjukt mycket skit i bloggen så jag vill inte ens blanda in människor i det jag skriver. Alla mina människor är döpt till saker som ´han, hon, den, det, dom, b1 & b2´. Ganska oseriöst skulle kanske vissa tycka men jag tror ändå att vissa skulle förstå mig också..


Det är något fel i kodmallarna på min blogg :s det har hänt något jätte knäppt men jag frågar emma om hjälp och hon sa att hon skulle försöka fixa det tills imorron. Henne kan jag länka btw :D --> länk <-- .. Hon sa åt mig att skriva ett jätte långt inlägg här i bloggen för att se hur det skulle se ut.. Men hur långt är egentligen ett jätte långt inlägg? Jag har ju typ noll inspiration så jag vet inte riktigt hur länge jag kan hålla på :P Hur långt tycker ni att ett inlägg ska vara för att få räknas som långt? :)

Imorron är det fysiktest, jag kan ingenting så jag kommer att faila stort. Men vet ni?! Det får gå som det vill för jag bryr mig faktist inte. Det kanske inte är så bra förebild att säga sådär men helt ärligt. Jag bryr mig faktist inte. Får jag IG så får jag göra om och hoppsa att jag pluggar till det mera då.. Och får jag ett G, då ska jag vara jävligt stolt (Y)

Bra rubrik va?! Att bero på ingeting :P

Nu tycker jag att, det här inlägget är tillräckligt långt :)

Btw, så kan jag ju tipsa om en bra låt som jag gillar just nu:
Ron Pope - I belive

Den är säkert jätte gamal men jag gillar den. Och nej, jag orkar inte länka den. Sök på youtube, eller spotify eller vad ni nu har så kommer den säkert.

´As we search for the promise land´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0