Damned if I do you, damned if I don´t!

Jobbig dag idag.. Har gjort 3 prov idag! Skulle egentligen göra ett till med det blev uppskjutet som tur var! Sen har jag haft en tid hos SYV, vi ska lämna in ansökan till gymnasiet om lite mer än en vecka och jag vet fortfarande inte vad jag ska välja! Det är lite ångestframkallande..

Något annat som är lite jobbigt är att min vän åkte utomlands idag! Eller såklart att jag tycker att det är kul att han får göra saker, men hallå?! Ta med mig ;) Nej, det jobbigaste är väl kanske att han kommer tillbaka om 3 veckor och är solbränd och skitsnygg! Haha ;)

Annars så har det väl inte hänt så mycket alls idag. Jag har typ fått virus på min dator?! :( Men ska försöka fixa det lite senare.. Nu ska jag nog titta på tv och bara ta det lungt och längta efter imorgon. Då det är sista dagen innan sportlovet! :)

All time low - Damned if I do you, damned if I don´t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0