Day one!

Dag 1 - En bild på dig och 10 fakta om dig.



1. Jag har fått världens humörsvängnigar den senaste tiden och jag har ingen aning om varför!
2. Efter att min pappa renoverat mitt rum som jag har hemma hos honom har jag blivit helt galen i att inreda.
3. Jag har förändrats väldigt mycket den senaste tiden. Både insidan och utsidan.
4. Min bästa vän åker utomlands på torsdag. I 3 veckor.
5. För ca 4 månader sedan började den värsta tiden i mitt liv.
6. När jag blir tillräckligt stor för bil och körkort vill jag ha en Volvo 740.
7. Vecka 8 är sista veckan att söka till gymnasiet och jag har inte ens den blekaste aning om vad jag ska välja.
8. För ca 4 månader sedan fick jag väldigt ofta ångestattacker. Men jag har slutat få dom nu.
9. Jag har jättesvårt att skilja på känslor, vänskapskänslor, kärlekskänslor. Alla känslor!
10. Jag vill ha en bra kamera! Ingen stor systemkamera direkt men om det finns några lite mindre modeller av systemkameror så vill jag gärna ha en sådan.

Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS Vinn hårprodukter!

Borde också börja med det där! Intressant att läsa!



Delta gärna min utlottning av proffs-hårprodukter sötnos!

http://beautyandsecrets.blogg.se/2011/february/tavling.html



Kram:)

2011-02-17 @ 14:12:58
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0