Music is my savior

Idag har det väl egentligen inte hänt någonting! Har varit i skolan och efter det åkte jag till stan. Först snackade jag lite skit med Linus, sen träffade jag Emma, Fanny och Mariam på stan och så handlade vi lite smink och tog en fika. Det var ganska trevligt faktist :)

Att bero på något helt annat, så bloggar jag just nu från min systers dator och en är verkligen helt olik min! Haha :p Det känns väldigt konstigt att skriva för tangenterna är helt olika :o Men det går bra ändå.

Nu blir det fixa lite inför imorgon, då det är rep för musikfesten fram till lunch! Men jag slutar tidigt, så vi hörs då.
Puss


Väldigt snygg bild jag hittade på systers dator ;)


Kommentarer
Postat av: sarastille -

sv; samma här :)

2011-02-28 @ 22:32:18
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh tack så mkt hih i:P det är bara att göra ju :D<3

2011-02-28 @ 22:47:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0