Feel the power of the warrior

Hej bloggen :)

Dagen har varit bra och väldigt trevlig :) Det enda som är lite synd är att pojkarna i min skola har snott min tredje mössa nu :/ På mindre än en vecka! Något mer som är lite synd är att det är plusgrader.. I vanliga fall hade jag tyckt att det var skit bra för då kan det bli sommar någon gång. Men nu ska jag ju åka skidor ikväll och då kan det ju inte vara plusgrader. Då kommer det ju gå jättedåligt. Tur att ingen har kört i backen än som om det blir lite kallar så kanske det blir snö igen istället för is..

Något som också är lite synd är att sladden till kameran är borta. Vi tog några bilder igår men det går ju inte att ladda upp dom nu när vi inte har någon sladd :( Tar nog med kameran till skattmansö ikväll igen så får vi se om det blir några bilder eller inte..

Jag har nyss balanserat en öppnad, halvfull coca cola burk på bröstet.. Det finns knep för det med ;)


Min fina mössa :(

Volbeat – A Warrior's Call


Kommentarer
Postat av: Cajsa

vet inte riktigt...blogga antar jag. :P och dega..

2011-02-01 @ 15:32:12
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0