Because baby, I can´t live without you

Jag undrar om den här natten kommer bli likadan som förra.. Det är faktist ganska jobbigt att bara sitta här utan att veta hur det blir..

Mitt hår blev väldigt slitet av blekningen och nu har jag lovat mig själv att aldrig mer bleka mitt hår! Får se hur det går. Haha..

Imorgon hämtar min pappa mig ganska tidigt här hos mamma så ska vi inte till staden och titta på tapeter som jag ska ha i mitt rum :) Sedan släpper han av mig vid min mormor så ska jag vara hos henne ett tag. Kanske hjälpa henne att hanla och lite så sen på eftermiddagen knallar jag över till Lena :) Och sen vad vi ska göra vet jag faktist inte. Skulle kunna tänka mig att vi ska göra något med Mattias annars blir det nog bara myskväll.. Iallafall för mig ;)

Jag har tidinställt några inlägg som ska komma upp i veckan och jag uppdaterar er när jag får tillgång till en dator..


Lilla Astrid när hon var valp :)

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg du har! Var gärna med i Dagens Blogg! Kram

2011-01-08 @ 11:35:56
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0