Christmas gifts

Bättre sent än aldrig så här kommer vad jag fick i julklapp:)


Från vänster (tror jag)
Hårfärg
Linne
Trosor
Bh
Kofta
Jeans
Chinos
Håkan Hellström - 2 steg från paradise
Presentkort Åhlens
Kuvert och påse med pengar
Presentkort Lindex
Presentkort H&M


Bättre bild på hårfärgen


Också från vänster
Duschkit
Avril Lavinge´s parfym - Forbidden rose
Balsam
Shampoo


Presentkort på JC

Sen fick jag 2 nagellack som jag har glömt ta bild på och så ska jag byta med julklappar med mina vänner sen när skolan börjar igen :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: haha, men bondkatter brukar vara lika varandra, en del tror att mina båda katter är en och samma, så lika är dom på enskilda kort :)

2011-01-04 @ 23:24:56
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0