Turn of!

Min blogg har verkligen tappat läsre :/ Men men vad gör det?! Jag vet ju själv att jag uppdaterar väldigt dåligt..

Idag fyller iaf Olle år så grattis till honom.. Det är min typ halv kusin eller vad han säger att vi är :p

Annars är dagen ganska händelse lös..

Ett roligt band bara:
Finntroll – Trollhammaren

Finntroll.. Deras tanke från början var väl att göra något sjutk och annorlunda så dom drog ihop ett gäng finskar och började spela och sjunga på svenska! Ingen kan ett ord svenska men ändå ska dom sjunga på svenska.. Nu har dom bytt sångare och det hörs verkligen för den nya sångaren är halv svenska så man hör att han kan det mycket bättre än vad den andra kunde..
Just den låten där uppe tror jag är lite nyare med nya sånagren.. Egentligen är som inte särskilt bra men dom är väldigt roliga på något sätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0