Twist your arms around me and keep still for a while..

Hej bloggen!

Jag vet att jag är en usel bloggerska.. Men på allvar.. Hur rolig är min blogg egentligen?! Nej, inget vidare..

Veckan och helgen har iallafall varit ganska bra och ganska så trelivga :)
Imorgon blir det skattmansö med hela högstadiet (y) Jag åker antagligen bara pulka.. Men det blir nog treligt det med :)

Har kommit på en ny grej som jag vill göra med håret nu. Vad det är tänker jag inte säga förens det är gjort ;) Det kommer iallafall bi skitcoolt! (hoppas jag)

Jag har inte ens några bilder att lägga upp.. Men förhoppningsvis kommer jag att ta några bilder imorgon som kanske kan komma upp :D

Diesel - Brrap
Galen låt som fakitist är ganska bra också! Den borde ni verkligen kolla in :D




Kommentarer
Postat av: Cajsa

det är väl sådär. lite lätt ångest...

2011-01-30 @ 19:25:36
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0