You made my day!

Helgen var awsume! Jag orkar inte berätta om vad som hände men den var helt enkelt grym! Kan ju berätta att jag halkade 3 gågner på bara 2 dagar! Helt sjukt! Det är uggsens (?) fel, och det är faktist sant!
Jag kunde ju inte använda uggsen när de var så hala + att de läker in hur mycket vatten som helst! Så jag och syster har beställt nya som ska komma i vekcan :) Tills att dem kommer så får jag har gymnastikskor.. Men dom är fina dom också, bara det att dom inte är så varma :/


Skorna som jag har beställt :)


Ett par likadana skor fast i en annan färg om jag funderar på att också köpa :)

Som sagt, så har jag tidinställt inlägg som bode komma upp under veckan :)
Men vi hörs när vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0