Oh my god!!

P&L 2012
3:e Juli, 2011 - 10:00

I samma minut som Peace & Love-festivalen stänger för året så offentliggör nu Peace & Love temat samt de första fem banden inför festivalen 2012.


Peace & Love 2012 kommer att äga rum i Borlänge 26:e juni – 30:a juni och årets tema kommer att vara ”En Ny Värld”.
Festivalen offentliggör även redan nu de första fem artisterna inför nästa års festival.


Klara band för 2012:
Lars Winnerbäck
Melissa Horn
Thomas Di Leva - Specialspelning
Hardcore Superstar
Hoffmaestro


Jag bara måste vara där då också! Jag menar, dom har släppt 5 band och typ alla är bra?! :D Bilder från åretsfestival kommer upp lite senare :)


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; vart tvungen att pausa bloggen under helgen, men återhämtade krafter gör att jag nu måste gå vidare och med det är tillbaaks i bloggen :) ursäkta att jag inte svarat på din kommentar!

2011-07-04 @ 14:41:14
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

kul att du ska dit :D

2011-07-04 @ 16:27:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0