8e bilden: En person som du saknar.

Kusin vitamin Jenni Penni

Annars så har dagen gått jättefort, eller kanske inte. Men i skolan så har jag bara suttit och gjort färdigt massa arbeten som måste in innan fredag. Jag hann bli helt klar md so:n som var om 2 världskriget. Sen hann jag bli nästan klar med ett arbete om miljöbilar. Så nu har jag bara svenska och slöjd kvar. Det är inlämningsuppgifter som ska in så fort som möjligt :) Men nu får man tydligen inte sitta i skolan och jobba klart med dom viktiga sakerna eftersom att det är så många som klagar.. Så jag vet inte hur jag ska hinna med det. Men jag slutar ju tidigt imorgon så då får jag väl jobba lite :)

Förutom det har dagen varit jäkligt bra. Har suttit i Johans garage och hjälpt honom skruva på lite saker och det var faktiskt himla skoj! :D


Kommentarer
Postat av: Marika

Sv. jo det är bra:)

2011-05-24 @ 11:41:45
URL: http://katrimarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0