Disney on ice :)

Hejsan:)
Det känns som att mina inlägg ofta böjar med den frasen? Men jag har kanske inte bättre fantasi än så.

Igår var jag i Stockholm på dagen. I globen och tittade på "disney on ice" Riktigt skoj var det faktist. och fy *pip* vad bra dom var på att åka. Jag själv kan knappt stå på ett par skridskor, men dom där åkte som.. som.. gudar! Alltså dom var verkligen verkligen bras alltså. Då det var verkligen värt att se det. Så tack pappa och "mamma" och alla andra för att jag fick följa med. Det var verkligen värt det.

Sebastian, Ariel, Blunder och alla Ariels systrar där bakom.

Dock är det inte jag som har tagit bilden eftersom man är smart nog att glömma allt hemma! Jag glömde allt. Jag hade bara mobilen med mig och den kameran har ju lagt av för länge sen. Verkligen synd för det var tokbra! :D

Igår kväll var vi till vänner och hade det trevligt. Vi fick god mat och efterrätt och trevligt sälskap i ett par timmar så det var också riktigt skoj.

Grattis också till Linnéa som fyllde 16 igår :) och lite rattis till mig för min namsndag ;) Idag kommer all släkt och firar Linnéa så man ska väl börja fixa lite. KAnske städa på rummet och sminka sig ;)

Just det, lite senare kan jag visa er vad jag såg presic utanför mitt fönster för någon dag sen.

Vi hörs då puss.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha kan du fatta! jag har åkt konståkning i 15 år och har aldrig varit och sätt på diseny on ice..XD



sv. jo, det va bra.

2010-01-06 @ 13:59:57
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hehehe jo jag vet men det är inte speciellt billigt. Kan se om nån vill följa med nån gång så kanske jag kan gå..^^

2010-01-06 @ 16:05:32
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hehehe det förklarar saken.XD

2010-01-06 @ 16:39:36
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0