Shopping! =)

Tjena faen ;) allt bra med er? Med mig är det ganska så bra. Har precis käkat middag, tacos, och tror att jag håller på att sprängas. Måste nog lägga mig och vila här snart. Kanske läsa en ny tidning?!

Aja, dagen var okej, fast väldigt kall! Tur för mig att jag höll mig inne igår, för hade jag gått ut hade jag nog frusit ihjäl!!! När man är ute känner man verkligen hur det drar i ansiktet. Stramar som sjutton. Man tror nästan att man ska bli rynkig när man kommer in för att det släpper då;)

Iallafall dagens shopping då.

SOLO -tidning
FRIDA -tidning
Kalender för 2010
toffsar, spännen & diamdem från BaByliss
Silver schampoo
Clearasil

Lite trevligt sådär och nödvändigt =)
Var in på Lindex också och fixade lite där så fick 300 kronor tillbaka. Alltid bra att ha ;) Just det, vi har typ en "tradition" i min familj att man får en TIA-lott varje namnsdag. Och när jag fick min i sommras tror jag så vann jag och då byter jag till en ny (10 spänn lixom onödigt att ta ut ;)) och jag har vunnit på alla mina hittils. Ska väl skrapa den nya som jag byte till idag också, så får vi se om det är någon vinst på den med.

Tänkte visa er dagens outfit senare. Det blir nog en inne bild. För kallt för att gå ut. Men det funkar väl det med. Eller?!

Jaja, nu måste jag verkligen lägga mig och vila innan jag exploderar.
Puss

Btw, tandläkarbesöket gick väldigt bra idag =) Fort och smärtfritt. Om jag sköter mig riktigt bra nu, kommer det hända något roligt nässta gång jag är där. Viket är 2 mars :)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha alla verkar gå dit idag..XD

2010-01-07 @ 19:36:28
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hehehe ja..XD

nej nu ska jag försöka gå och lägga mig, kramis!

2010-01-07 @ 22:56:43
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0