Förebilder

Nu kommer det utlovade inlägget om bloggförebilder.Jag kanske ska tillägga att jag inte kommer dra massa skit om vilka som är bra eller vilka som är dåliga. Det är bara mina personliga åsikter och varför. Sedan vill jag såklart veta vilka ni har. Eller bloggförebilder. Förebilder över huvud taget och varför..

Carolina Gynning
Den bruden har kommit långt alltså. Gett ut 2 böcker, 1 parfym och en till på väg. Varit med i Big Brother. Varit modell runt om i världen. Konstnär, programledare och massa annat. Hon har verkligen blivit en kändis.
Personligen tycker jag att hon är fantastisk bara för att hon vågar göra alla dessa saker. Jag är helt tagen. I början tyckte jag bara att hon var Carolina Gynning liksom. Inget mer med det. Men när jag började läsa hennes första bok ´Ego Girl´ då förstår man verkligen hur Carolina är. Personligen tycker jag att hon verkar vara en otroligt stark och modig person. Sedan tror jag också att hon har en sjukt härlig personlighet. Sedan är hon ju otroligt vacker, utan att bli elak. Iallafall inte via bloggen eller hennes böcker. Hon verkar bara vara en spännande och roig person och det lyser verkligen igenom i det hon skriver. Hennes blogg ´I swear to tell the truth and other stories´

Första boken


Andra boken


Parfymen


Carolina själv:)



Tyra Sjöstedt
Ungefär samma som Gynning. Inte så att jag jämför dom eller tycker att gom är lika. Men hon verkar ha en so otroligt bra personlighet och hon är inte elak på något sätt. Inte av det man ser i bloggen. Hon kanske är det i verkligheten det vet jag ingenting om. Men jag hoppas verkligen att hon är så trevlig och cool i verkligheten som hon är på bloggen. Sedan har hon ju kommit långt hon också. Hon är modell, äger en del i ett företag och har gjort webbtv med Blondinbella. Jag säger bara att bruden är cool.





Kenza Zouiten
Ungefär samma som ovanståeende. Kenza är inte ens 20 år och tjänar redan mer an 6 siffrigt vissa månader. Hur cool är inte det?! :o Jag vet att det faktist finns många som ser ner på Kenza just drför. Hon har en del pengar och kan spendera en okej lön varje månad. Men var inte elaka bara för det. Var glada för hennes skull istället. För att man faktist kan få den chansen innan men ens har fyllt 20. Var bara glada. Kenza är också modell och har gjort lite olika jobb för olika företag och tidningar samt så har designat en egen klädkollektion tillsammans med Jofama. Hon verkar vara en riktigt go tjej. Hur trevligt som helst. Rykten säger aatt hon är sjukt otrevlig i verkliheten och att hon måste ha tjocka vänner bara för att själv verka smal. Det tror inte jag på. Inte förens jag har sett det med egna ögon. Och kom inte och säga att det bara är att kolla på bilderna i bloggen. Men hennes vänner är inte tjocka där så jag vet inte vad man har fått det ifrån.





Dom här 3 tjejerna är några som jag ser som väldigt bra förebilder i bloggvärlden och då går jag en bart efter bloggen och vad dom har gjort. Jag har aldrig träffat någon av dom har tjejerna i verkligheten men jag kan bara hoppas att dom är så som dom verkar. Jag tycker inte att man ska klaga på dom här tjejern. Jag tycker inte att man ska klaga på någon eller vara elak. Se till allt det positiva kring personer istället och berömm dom för det. Var trevliga glada och snäll mot alla. Och speciellt dom här tjejerna som faktist lämnar ut sina liv... till er =)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

jag var jobbit trött men jag vilade så nu är det blättre. :)

2010-06-22 @ 21:03:35
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0