091222 - Tisdag 14:56

Dan före dan före dopparedan ;D

Hahaha, inte för att man direkt längtar men, jag har typ inga julklappa! ;o Måste fixa det ikväll. Utan att vara olaglig ;) (och då menare jag sno pengar av min mamma, inget annat!) Hörde själv hur dumt det lät så jag var tvungen att förklara ;D Jag har kanske 1 julklappa, jag har inte bestämt mig om jag ska ge det eller en anna sak, men man kan väl säga att jag har 1 person klar annars.

Sista dagen i skolan idag då, j-vligt skönt faktist! Ni anar inte hur svårt det har varit att komma upp den här senaste veckan. Aja, nu är man ledig iaf, men det blir väl stress ända fram till nyårsafton eller längre, så nån vila blir det nog inte.

Sista dagen idag för Nathalie, hon kommer inte tillbaka. Jag har inte riktigt förstått det än tror jag, nu när jag skrev et högg det till lite i hjärtat, men det är nog inte förens 1-2 veckan igen efter jul som man verkligen kommer sackna henne. Kommer antagligen bli deppad, men som tur är har jag andra vänner som sacknar henne lika mkt som jag.

Annars tänkte jag gå ut och fota lite senare, det beror på om jag vill dra mig ut i kylan eller inte. Måste iaf ladda batteriet till kameran först, men vi får väl se kanske lite senare.

Om ni inte visste det så driver jag faktist 2 bloggar! En på devote också, funderar på att byta namn på den bloggen men vi får väl se. Kanske göra en ny helt?! Aja, jag bloggar på båda ställena samtidigt iaf. Busigt av mig va?! ;) Tänker dock inte erkänna vilken jag gillar mest, eftersom det är väldigt svajigt just nu.

Kände att det här inlägget blev väldigt hoppigt, och lite senare kommer en lista också. Iaf, så är jag fortfarande osäker på om jag ska sätta mina ny planer i verket, men vi får väl se. Kanske, kanske inte. Lite nytt kan vi väl iallfall få?! ;o

En lista!
Namn: Hanna
Ålder: 14
Ursprung: Sverige
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag hade roligt med mina vänner
Vad gjorde du kl 08 imorse: Precis kommit till skolan -.-
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på andra bloggar
Det sista du sa högt: Ja! Hahaha
Det senaste någon sa till dig: Det  såg så roligt ut!
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Pepparkaka! 
Vad var det senaste du köpte: En julklapp ;D
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Snöigt
Godaste glassmaken: Äter inte glass så ofta
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Sover du tungt: Ohjaa..
Drömmer du mardrömmar: Ibland :/
Trivs du med ditt jobb: Har inget ;D
Favoritklädsel: Tights, converse och LÅNG kofta eller en top :)
Vad ser du om du tittar till höger: Spisen x)
Vad gör dig glad just nu: Att jag har så fina vänner!
Vad ska du göra härnäst: MAT!
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Orolig och osäker
Hur många kuddar sover du med: 4 
Morgon eller nattmänniska: Båda! :D
Vad är viktigast för dig: Familj och vänner. Kärlek och närhet helt enkelt
Är du kittlig: Ibland ;D
Snarkar du: Nej men förrrut pratade jag mkt i sömnen
Stjärntecken: Tvilling!
Stökigt eller välstädat: Välstädat! Fast just nu är mitt rum ganska stökig. Julstädnign senare ;D


Nu vet ni lite saker om mig. Hahahaha! ;D

Btw, idag tänkte jag skriva Måndag i rubriken, jag tror att jag är lite dagvild ;D

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe ja.. XD

har du sätt avsnittet i mitt senaste inlägg? :)

2009-12-22 @ 19:04:35
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Heyli

ja testa! hoppas det funkar lika bra på dig som på mig :)

2009-12-23 @ 00:44:40
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0