091223 - Onsdag 15:46

Idag är det julstädning på hög nivå, och ikväll blir det massa julmys också: D Jag själv har nog Inte riktigt fortsätt Att det är julafton imorgon Redan o Det känns väldigt konstigt om jag ska vara Ärlig faktist. Ja, kanske kommer ikväll?! Da blir det lite för julfirande med glögg och mys hos mormor. Sen imorgon är det massa massa massa julmys med alla, D Vill ni veta en hemlighet?! o Jag är Fortfarande rädd för tomten så personligen tkr jag Att vi kan strunta i tomten men man kanske ska offra sig små för OM?! Eller rädd och rädd, men jag har en himla respekt och allt känns så plastigt När tomten kommer. Även om jag vet vem han är. Han är ju tomten lixom;) Haha, jag ska Inte förstöra för faktist dom som vill Att tomten ska Finnäs, D Okej, DTE Där låt som Att jag ville se Honom död men det var inte så jag menade.

IAF, julusik spelas också. Ska försöka Få min mamma Att öppna julgodiset också:) Förresten, jag kom på varför det integ känns juli som riktigt, vi har ingen Julgran, knappt Något JULPYNT och ingenting, Det luktar Int juli, det är nog because därför. Aja, nu ska jag kolla runt på lite bloggar lyssna på julmusik och kanske Facebook. Innan jag fortsätter med städningen här.


Inte direkt nej till Att Få det utseendet i julklapp? o

Kommentarer
Postat av: Heyli

tack så mycket :)

2009-12-23 @ 19:03:25
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Cajsa

God jul, sötaste! :)

2009-12-24 @ 13:16:00
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

God fortsättning, sötaste! :D

2010-01-01 @ 15:07:12
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0