090204

Idag har jag gått i skolan till halv 2. Nu har jag presic ätit mellanmål, vart youghurt med blåbär i=) Var ganska gott, fast blåbären var kalla för dom hade stått i kylskåpet=) Och min syster bjöd mej på god choklad=) Det var trevligt=)

Men har bajs ont i fötterna=) Inte kul, men fick det av mina skor igår! Bara för att det var mina inneskor som typ aldrig var använda. Men någon har tagit mina RIKTIGA spring skor! Gaahh.. Dom var jättesköna men nu är dom borta! Det är andra paret skor som bara försvinner upp i tomma intet. Min syrras skor försavnn också. Och det var också RIKTIGA skor. Fast det var henne NYA inneskor som någon tagit av henne. Och med enkel mattematik kan man räkna ut att det är någon i vårat hus som tagit dom. Det skulle kunna vara min syster, men varför skulle hon sno sina egna skor? Och dessutom sen säga att dom var borta? Lite konstigt tycker jag. Och min mamma då, men vad ska hon med våra skor till? Mina skor var iaf för små för henne så dom har hon ju ingen nytta av direkt. Min systers skor vet jag inte. Men iaf, det verkar lite konstigt att man tar sin dotters skor. Sen har jag ju mina 2 "halv systrar" och nu ska jag inte vara taskig mot dom, men mina saker har försvunnit förrut och har jag haft tur så har jag hittat dom igen, men på deras rum ! Skulle jag bara gå och ta deras saker? Nej! Så varför skulle dom ta mina saker? Det vet jag inte, fråga dom liksom. Men en av mina "halv systrar" har mycket större fötter än vad jag har. Eller mycket, och mycket hon skulle iaf inte få ner sina 41:or i mina 38:or. Så det verkar också konstigt. Och fadern i det här huset har typ 43. Så han kan inte heller få ner sina fötter. Okej då finns det bara en kvar att misstänka en av mina "halv systrar". Och jag undrar då Varför?! För att man inte har några egna eller? Isåfall varför inte bara fråga om man får låna dom? Men man kanske vill verka rik  inför sina kompisar? Isåfall är det inga Riktiga kompisar, riktiga kompisar behöver man inte gör sej till med. Dom är man sej själv med. Aja, kommer nog aldrig att få svar på det och jag hoppas att jag hittar mina skor igen. Dom var ju så himla sköna och Dyra!

Aja, om jag frågar kommer hon bara att svara nej och har jag riktig otur har hon lånat ut dom till någon annan eller nått. Kommer aldrig att förstå mej på stöld antar jag. Men så kan det ju också vara.

Btw, kanske skulle träna lite idag också? Fast det är så tråkigt själv? Vi får se hur det blir.

Nu, håller jag på att kissa på mej igen måste komma ihåg att kissa direkt när jag kommer hem från skolan så att jag inte behöver bli så här kissnödig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0