090205

Hejsan allihopa=)

Haft en bra dag? Vet ni att jag pfta börjar mina in lägg med de fraserna? Jag kom presic att ttänka på det bara sådär. Konstigt? Njaa.. Men det har väl blivit en vana att alltid börja så. Tror jag.

Iaf, idag så har jag ju gått långdag i skolan. Har haft en ganska rolig dag idag=) Först på Franskan hände inte så mcyket,  men sen efter så hade vi idrott. Det var ganska kul. Först fick jag hjälpa Emma att hitta ett par skridskor som hon kunde ha. När vi hade gjort det gick vi ner till isen, och när vi kom dit var jag tvungen att hjälpa Johansson  att hitta ett par skridskor som han kunde ha. Sen fick jag lova att hjälpa Emma snöra på sej sina  skridskor. Hon kunde inte ens det. Hon knöt dom jättelöst, men man måste knyta skridskor ganska så hårt. För annars blir det inge bra. Iaf, när jag gjort det fick jag sätta på mej mina egna skridskor. Sen åkte vi ett tag. Vi behövde inte åka hela lektionen för att det var kallt, blött och så hade ganska många ont i fötterna. Men Linn och jag ville stanna kvar på isen lite längre och det fick vi=) Sen när vi åkte kom Felix och Pontus ut på isen. Dom kollade först på varandra sen satte dom av (ganska snabbt, då dom kan åka skridskor riktigt bra). Jag fattade direkt att dom skulle åka och tackla ner oss, men vi han inte åka av isen innan dom kom fram till  oss. Linn och jag kunde lika bra lägga oss på isen direkt för att det skulle göra mindre ont. Hahha;) Inte för att det var särskilt kul att ramla och slå sej, men det är roloigt att ha roligt med sina vänner. och det var väldigt kul där på isen=) Sen var linn och jag med Pontus hela dagen. Vi hade väldigt kul. Hahha;) Och lInn ritade av Pontus på våran studietid. Hon är jätteduktigt på att rita=) Och det vart riktigt snyggt. Om han hade fått lite mindre kinder så hade det sett exakt ut som han. Men man ser ju att det är han iaf=)

Så, det var nog allt som hänt mej idag. Eller jag ska ju vara snäll mot min mamma och plocka ur disk- och tvättmaskinerna och stoppa in nytt. Då blir hon glad=)

Nåja, Hur har eran dag varit? Har ni hittat på något kul? Berätta gärna för mej hur eran dag varit=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0