090217

Jag har försökt skriva hela morgonen men blogg har bara strulat och segat. Men nu funkar det=) Nu ska jag börja göra mej iordning sen bär det av till min farmor. Som ska bjuda på mat och egen gjorda semlor=) Mums! Min förkylning har börjat kännas av ordentligt nu. Lite ont i halsen och sen är det typ stockat i halsen och i näsan. Hoppas att jag inte smittar någon bara=) Aja, det märker vi ju. Nu måste jag börja fixa lite här som sagt=) Äähh.. Vi hörs väl sen när jag kommer hem. Jag vet inte riktigt när det blir, men förhoppnings vis ganska så tidigt. Annars kan det ta ganska lång tid när man är hos min farmor. Men som sagt ganska tidigt förhoppnings vis=)

Puss på er så länge

Kommentarer
Postat av: Feta Jag !!

Taaaack såå jätte mycket :D

2009-02-17 @ 15:23:44
URL: http://fetajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0