090219

Godmorgon på er=)

Förstår ni att nästan hela mitt sportlov har gott? Jag vill ju vara ledig mera. Så himla skönt att sova hur länge man vill och göra nästan vad man vill utan att tänka på att man ska till skolan dagen efter. Fast jag har ju 3 dagar kar. Får njuta av dom och ha riktigt roligt då=)

Dagens planer, inget är bestämt. Philip är ju här och det är soligt ute=) Så Cicci och jag och han kanske går ut och leker=) I SOLEN!! Jag vill har vår och sommar nu!!! När solen lyser så här tror man ju att våren är på väg, men sen när man kollar på termometern så är det inte lika vårigt ute längre=( Aja, ska ju snart till Canarieöarna sen när jag kommer hem. kan jag klaga på att det är kallt;-) Se som sagt, vi får se vad dagen har att erbjuda. Och passar det inte mej får jag väl göra det lite roligare då;-)

Puss

Det är ganska fint på vintern med bara det inte var så kallt och blött!!
En fin vinterbild jag tagig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0