Fixa på datan

Kom presic på att jag ¨åste fixa lite mappar på datan. Har massa bilder och sånt som bara ligger "huller om buller" så jag tänkte att mappare skulle vara lättare att hitta i=) Så ska börja ifxa lite med det nu=) Lessen att jag var så kort i det förra inlägget, men jag kände mej obkväm med hur jag satt och jag tänkte skriva  färdigt inlägget innan jag ändrade ställning=) Så, men nu känns det bättre=)

Btw, jag har bakat kladdkaka. F*n vad tjock jag har varit idag. Kladdkakaa och semlor. No good! Aja, kan ju skylla på att det är sportlov eller nått;) Hahha, använda hjärnan xD.

Aja, nu ska jag fixa lite med mapparna innan mamma ropar att maten är klar. Blir köttbullar idag. Gott!

Pussar på er

P.S. Jag ska bli bättre med bilderna jag lovar!

Kommentarer
Postat av: hanna

ahahhaa, eller hur ;)

2009-02-17 @ 20:41:10
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Maria

sv. Bracy.se titta in den sidan många fina armband =)

2009-02-17 @ 20:55:13
URL: http://belelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0