Gammla datan

Har presic stratat gammöa datan=) Hittar massa kul där, bland annat massa rolig musik och bilder=) Jag lyssnade på lite mer "fjortismusik" när jag använde den här datan. nu är det mera "emomusik" inte för att jag gillar att placera in musik i olika "fack" men bara för att ni ska fatta vad jag menar=) Just nu är det faktist The Larssons - Vi svävar fram=) Massa minen kommer tillbaka när jag lyssnar p gammal musik=) Undrar hur jag kommer reagerra när jag kollar igenom alla bilder på den här datan. Kommer säkert gråta och skratta bara för att jag kommer ihår hur det var och vad vi gjorde=) Massa bilder är bra=) Då kommer man ihåg allt. Alla bra och dåliga stunder man haft. Förhoppniongsvis har man kunnat dela allt med en kompis. Då blir det mycket bättre. Har man roligt så blir det mycket roligare om man kan dela det med en kompis. Och är man lessen kan man gråta hos en kompis=)  Kompisar är bäst!


Iaf, hut lägger man in videor och musik på bloggen? T.ex en video blogg? Hur kan man visa det i sin blogg? Bara undrade skulle ju vara kul att veta om manskulle vilja ha en någon gång;)

Btw, lessen för alla stavfel men jag orkar inte kolla igenom och så.. Men kollar jag lite snabbt så ser det ganska bra ut=)

Puss i luss;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0