Hemma igen

Nu, hej allihopa=)

Nu har jag presic  kommit hem igen=) Jag har ju som sagt varit hos min Kusin Simon från igår till idag. Igår gjorde vi inte så mycket, var ute, kollade på film och bara slappande. Och idag har vi varit i Västerås. Jag, Simon Jessica och Nalle=) Det var kul där=) Väldigt kul, med tanke på att Nalle aldrig tänker på vad han säger fören efteråt=) Hahha;) Två exempel från idag=)
"19 ljus för 100kr!" Rätt skulle varit "100 ljus 19kr!" Hahha;)
"Hade du varit min farsa hade du fått en smäll!" Rätt hade de varit "Hade jag avrit din farsa hade du fått en smäll!"

Såklart sa han det sista bara på skoj, men det roliga var att han sa orden i fel ordning=)

Hahha;) Mycket kul kan man ha. Nu ska jag iaf, gå ner och hjälpa till med maten. Eller iaf snart ska jag det;)

Pusshejj

(Jag skulle egentligen ha satt in en bild, men jag orkar inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0