Kommer inte hinna

Såklart måste jag ju säga grattis till världens bästa tjej Jennie Wallin som är en av mina bästa kompisar och jättesöt=) Tyvärr, brukar jag bara träffa henne en gång om året. Fattar ni! En gång om året träffar jag en utan mina bästa vänner! Och vi träffades bara för att våra föräldrar har samma intresse och samma vänner. Jag är verkligen jätteglad att jag träffade henne för hon är världens sötaste tjej=) Och jag älskar henne enormt mycket=) Jag tycker verkligen det är skiittråkigt att vi bara träffas 1 gång om året. Men det är en hel vecka=) Tur det, då får vi lite tid tillsammans och den veckan gör jag allt jag kan för att få så mycket tid som möjligt till min bästa kompis. Men när den veckan är slut gråter jag såklart en massa. Men sen sitter jag bara och längtar till nästa år då jag får träffa henne igen=) Och det går så himla fort. Jag saknar henne jättemycket hela tiden men, man måste tänka positivt. Snart får vi träffas igen och så kan man räkna dagarna om man vill=) Hoppas att du fått/får en bra fördelsedag älsklingen=)!
Världens bästa Jennie Wallin
    http://jenjie.devote.se

Okejj.. Nu gled vi ifrån ämnet lite men det är sånt jag bara måste skriva ingenting kan beskriva hur oerhört mycket jag älskar denna tjej.

Iaf, så skulle jag ju rensa och städa lite i mitt rum och så. Jag har börjat men jag kommer aldrig att hinna färdigt idag. Som sagt så ska jag snart hoppa in i duschen också. Sen efter det så ska jag nog plugga lite. Har Engelska prov imorron. Och matte prov vet jag inte när. Måste skriva klart ett arbete i SO också. Sen så har jag franska prov nästa vecka tror jag. Typ på hela kapitel 1, 2 och 3. Vem kommer ihåg glosorna från förra terminen liksom. Okej, man kanske kommer ihåg dom vi hade innan jul men inte dom vi hade typ presic när skolan började. Men jag är nöjd om jag får ett G, gillar inte franska så mycket, och ett G i B-språk räcker för mej. Kommer nog inte ens att välja C-språk just därför att jag inte kommer ihåg allting från B-språket ens. Sen så ser jag ingen vits. Alla säger att man ändå tappar ett språk om man inte pratar det ofta. Om jag tar t.ex. Spanska i C-språk så kommer jag ändå inte komma ihåg det sen när jag börjar Gymnasiet. Det säger iaf våran franska lärare. Att man tappar ett språk om man inte pratar det ofta. What´s the point? Liksom.

Aja, det är en termin kvar dit och det får jag välja då. Nu ska jag ju rensa i mitt rum=)

Pusshejj leverpastej=)

P.S. Jag ska bättra mej på stavning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0