Dagens outfit

Hej allihopa=)

Egentligen skulle jag laddat upp den innan jag åkte men det hann jag tyvärr inte=( Aja, idag iaf så har jag gjort allt jag sa att jag skulle utom att plugga men får försöka hinna med det i veckan eller nått. Aja, dagens outfit var det=)

Dagens outfit




Dåliga bilder, jag vet men orkar inte ta nya nu. Hoppas det går bar iaf=)

Byxor från JC
Linne från KappHal (eller hur det stavas)
Kofta från Åhlens

Sewn en enkel tofs och vanlig sminkning=)

Nu ska jag tvätta va mej sminket och sen nog göra något att dricka, fixa en huvudvärkstabllet också. Har as ont i huvet, vet inte varför:S

Aja, vi hörs imorron, antingen skriver jag ett inlägg innan jag drar till skolan och om inte så blir det efter vid typ 16:00 eller nått. Hoppas att ni har en bar måndag då:)

Pusshejj

Kommentarer
Postat av: Klara

fin blogg du har!

2009-01-18 @ 21:19:15
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0