090610

Hej allihopa:D

Jag har inte vågat logga in på bloggen tidigare. Men eftersom allt annat har gått så bra hela dagen så tänkte jag va fan. Det finns inget att vara rädd för och jag hade rätt:D Har var allt trevligt och mysigt presic som det ska vara:D

Idag har faktist varit en bra dag:D Jag känner att jag kommit riktigt nära 2 av mina kompisar Trazy och Natha. Ni läser antagligen inte det här men ni betyder fett mycket för mej. Utan er skulle jag antagligen sitta här och gråta nu eftersom. att  1 annan av mina kompisar har glidit ifrån mej. Jag vet inte varför eller hur. Men sen vi började vara med Natha och Trazt så har hon lixom dragit sej ifrån oss. Men för mej gör det inget eftersom jag ganska länge har känt att vi inte skulle kuna hålla ihop så mycket längre till. Visst känns det tråkigt att behööva glida ifrån någon. Men ändå så har jag vetat det ganska länge... Så bättre att få 2 istället för att hänga kvar fast man egentligen inte vill:D

Men iaf så har dagen varit riktigt bra tack vara er tjejer. Jag älskar er <33

Som ni ser börjar jag dra åt det gladare hållet och det spelar ingen roll för mej:D Det ända som spelar roll för mej är "¨förrut är det som varit och snart är det som kommer. Just nu vill jag bara vara i nuet"

//Hanna

Kommentarer
Postat av: Cajsa

förlåt för sent svar men jag har haft sååå mycket att stå i och har inte alls varit så aktiv på bloggen som jag har viljat.. :(



haha, japp! ^^

2009-06-11 @ 15:03:57
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: maglate

Nu är bloggen påbörjad åter igen.



Har haft svårt att blogga då det har hänt så mycket i mitt liv.

Robert (pojkvännen) har fått cancer. Sista året på gymnasiet osv.



Häng gärna med i min blogg igen och ta del av min och våran vardag. Kram Maglate :]

2009-06-18 @ 21:39:29
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0