2 blogs?

Yes, jag har startat en ny blogg igen. www.anewlifeanewme.blogg.se jag hade ju startat den förrut men ångrade mej och tog bort den. Jag vet inte om jag kommer att skriva på den eller den här, men det känns bra att ha den iaf. Hmm.. Ja, jag vill ju skiva där men det känns så svårt att släppa allt det här. jag vill starta om på nytt, eller vill jag verkligen det? Ja, jag har besluts ångest men ändå. Det är riktigt jobbigt. Jag ska iaf försöka fixa den. Kanske att jag kommer att skriva på båda, eller kanske ninte. Åhh.. Gud jag vet inte. Jag vill ju starta om, men samtidigt känns det riktigt jobbigt att behöva göra det och lämna allt det här:/

Hoppas att jag kan bestämma mej snart iaf, Eller jag kommer iaf att uppdatera den här och den andra bloggen ganska mycket. Men åhh.. Nej, nu tänker jag logga ut härifrån kanske jag kommer skriva kanske inte.

Vi ses

Kommentarer
Postat av: Cajsa

åhh, det låter superhärligt det! :)

2009-06-21 @ 13:13:39
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0