Bra låt

Jag musiken är ungefär det ända jag orkar med just nu. Så kanske att det kommer bli massa musik inlägg om jag orkar eller kanske inte. Eller bara musik är det väl inte egentligen. Det är tanken på det nya livet som får mej att må bra;D Fantasierna om hur jag ska se ut och hur jag kommer att vara:D Ja, det känns ungefär som att jag kommer att bli pånytt född. Men för mej är det underbart:D  Kommer antagligen att starta en ny blogg sen. Men det blir nog inte än för jag vill inte att min nya blogg ska ha något med den gamla att göra. Klart jag kommer kolla in på den här ibland och se hur det var då och klart att jag kommer ha det kvar i min skäl. Men nu känns det nya livet som det bästa som  kan hända, och det hoppas jag att det blir också:D

Låten då:P

In Flames

Den betyder något för mej, jag kan inte riktigt förklara vad eller hur men den gör det.

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Ja det är jobbigt det där alltså!

Åh, men tack så hemskt mycket :)



uhm, jag behövde väl en och en halv burk kanske :p

haha designen kan jag inte svara på! bara gör nåt xD mitt enda tips är att göra den helt och hållet personlig :)

2009-06-08 @ 20:37:52
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

jaså du ska färga ;p haha okey!

2009-06-08 @ 20:51:31
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0