Some update

Yeey:D tidag kände jag för att uppdatera er lite. Jag har lite ånget över bloggen. Jag vet inte varför men varja gång jag ska logga in på den så blir jag typ rädd och vill inte :S Aja, nu är jag iaf inne och skriver. Jag har ju skaffat en ny blogg. Men har inte orkar fixa den än så funderar på att ta  bort den helt :S Jag vet inte. Kommer antagligen fortsätta skriva på den här ett tag. Kanske ska få lite hjälp med designen och sånt. Så kommer kanske bli nöjd med den här bloggen också tillslut:D

Ja, jag gillar min ljus rosa text och stilen på den. Vissa tycker det är fjortis med det rosa och massa men jag gillar´t :P Hmm.. Annars har jag inte mycket att berätta. Kan väl berätta om midsommar afton igår då.,. Inte för att det var så¨mycket med ändå.
Okej, från början
Midsommarafton
Började med att jag fixa och städade lite hos pappa. Sen hämtade mamma mej så åkte vi in till stan och handlade för kvällen. Sen satte vi oss på Natti och käka. Jag och syster beställde varsin 90g hamburgare. Sen när dom kom ut med maten sa dom att 90g var slut så vi fick 150g istället x) Hahha:P snacka om mätt man blev eller. Sen åkte vi runt lite i stan till motorgården b.la för att se om det var nån där. Det skulle vara fest där. Sen hem och fixa i ordningen maten till kvällen och så. Sen sätta sej på cykeln och åka iväg till min moster där det skulle vara fest. Och vi var inte sist:O Sen där var det lite fix som alltid sen jordgubbstårta:D Det var gott hehhe:P Sen lite snack och allt sen kubb spel. 2 tjejlag och 2 kill lag. Mitt lag vann första omgången och kom till final. Men i finalen förlorade vi:( Aja, spelar ingen roll:P Efter det vart det börja med maten. Vi hade kött och potatis sallad. Öhmm.. Ja, sen var det inget mer speciellt. Bara vanligt "lekte" med Amanda, Simon och Emma:P hahha:P sen ja, vanligt sen så skulle vi cykla hem men mormor skjutsade oss hem istället för hon är snäll:D Och när vi cyklade dit tappade jag mina 40 kr 2 kvitton och nycklarna:/ inte bra. men hoppas att jag hittar dom iaf..

Sen idag är vi bjudna på mat hos Anita igen för att det vart så mycket kvar igår:P Just det. Vi fick träffa Jennis kille för första gången igår också:P Han tycker att jag är en fjortis:O Hahha:P Eller nu när han har träffar mej vet jag inte men när jag pratade med han i telefonen förrut så tyckte han det. SÅ jag sprang runt och lekte "fjortis" igår:P Hahha:P kul var det iaf. Synd att vi ick åka hem så tidigt men det var ju bara för att min mormor som skjutasde oss ville hem då så..

Aja, hur var eran midsommar?:D Bilder från mej kanske kommer sen eller nått:P


Underroth - Writing on the walls

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; GÄRNA!!!

2009-06-20 @ 11:35:35
URL: http://willmasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0