Sorry about the blog

Egentöigen är jag rätt nöjd med min blogg som den ser ut just nu och tycker den är jätte söt. Men den känns inte alls som jag längre och jag vill inte ha något med mitt gamla liv (som den här bloggen handlar om) att göra. Även fast jag skriver på den här. Men det är bara för att jag behöver hjälpa med mina a ndra blogg så jag känner inte att jag vill skriva där just nu heller.

Eftersom den ite känns som jag vill jag inte skirva där. Just nu. Kommer antagligen uppdatera minst en gång om dagnen men snälla nån som kan hjälpa mej med nya bloggen. Snälla. Jag vet inte vad jag ska locka med. Men ert hjälp är allt jag begär och visst är det kanske mycket. Men några tips om vad soom helst skulle ju hjälpa. Mest hjälp vill jag ha med designen och headern:D Kontakta mej på [email protected] eller nya bloggen www.anewlifeanewme.blogg.se

Please snälla hjälp mej, eller tipsa om nån sida eller vad som helst som skulle kuna hjälpa mej:D

Tack så mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0