Summer plans

Okejj.. idag då? Mjoo.. inte hänt så värst mycket direkt. Har varit ute och solat lite men inte så mycket:( Är så tråkigt att Vara själv, snart måste nån hitta på nått med mej innan jag dör av uttråkning(?):/ Och Emma viull aldrig göra nått. Bara TV:n och datan som gäller där (nu får du ingen länkning bara för att du är så tråkig). Men som sagt ett par timmar sammanlagt blev det nog. Men inget som ger resultat. Imorron då j*vlar. Då blir det SOLA, SOLA, SOLA!!!! Massa sola! Hoppas bara att det blir fint väder också:P Hihi, men det blir det nog. Hade tänkt träna lite imorron:O Springa lite och göra lite styrke övningar (inte så smart av mej att skriva det i bloggen, eftersom mamma nog kollar och då måste jag göra det ;P). Annars inget bestämt imorron heller. Herregud!! Vad gör alla på sommarlovet egentligen? Hänger med kompisar blir svaret från de flesta. Men det måste väl finnas nån mer än jag som bor 0,5 - 5 mil från era kompisar:O Eller? Ja, jag har sagt att jag vill flytta!!

Annars så har jag varit i verkstaden idag igen:) Riktigt trevligt faktist. Att få hjälpa till. Inte för att jag käner något på det. Men det kan komma till användning när jag taar mitt första sommar jobb=) Hade tänkt jobba hos brorsan i verkstaden så då är det väl bara bra att jag kan vara med och lära mej lite saker innan istället öf ratt behöva lära sej allt där. Då blir det lixom inget av det. Aja, funderingar:P Hihhi;) Det är ett tag kvar till jag ska ta mitt första sommar jobb, eller iaf nästan ett år:P Så jag har ju lite tid att bestämma mej då:P

Hmm.. Ja kan väl ta upp att vissa stör sej på att jag börjat skriva lite längre inlägg fast bara 1 gång om dagen. Ja, jag vill inte sitta hur mycket osm helsta framför datan eftersom det förrut gick åt så mycket tid till bloggen att det var nästan det ända jag gjorde. men sen hör ni, det är sommar och sol. Vem f*n har lust att sitta inne? Alla vill väl vara ute hänga i parken, eller på badet ellerpå en festival eller nått annat roligt med kompisarn? Okejj.. Jag skrev där uppe att det var långt till mina kompisar men jag kan väl sätta mej på en stol i trädgårnde i bikini och låssas att jag sitter på en filt på badet med mina kompisar istället. Eller så kan jag sitta därute och göra planer för festivalen eller tänka på vilken dag jag ska dra ihop alla till lite grillparty i parken.
Ja, såna där trevliga saker helt enkelt.

Nu blir det nog sängen snart faktist, min mamma blir så arg när jag sover bort halva dagarna så får väl se till att vakna vid 11 senast imorron då;)

Nu, Brokencyde - Schizophrenia

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha min mamma orkar inte bry sig mer och jag är 18 så det är ingen idé att hon bryr sig mer.. :P

2009-06-25 @ 01:45:38
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: http://memaas.blogg.se/

hahahah ja det är klart rätt snygg och sööt e han ju ;) håller totalt med dig typiskt mammor, iblaand så täänker man ju ''hålla mamma det är ju sommar lov''

meen hur som helst såå fåår man ju inte missa halva sommarlovet hahah :]

2009-06-25 @ 11:47:13
URL: http://memaas.blogg.se/
Postat av: Message från RYMDEN - Emma & Mercedes

*Hejhej! Läs gärna vår blogg! (: Videobloggar.

Ps. Vi diggar din blogg!*

2009-06-25 @ 16:25:28
URL: http://rymden.webblogg.se/
Postat av: lucia

jag har också lite svårt att träffa min kompisar just för att dom bor en bit ifrån mig. Men jag brukar gå en promenad, klättra i berg men kitty efter mig, cykla, dansa, skriva nya låt texter ja lite sånt :)

2009-06-25 @ 17:11:15
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: Emma

Det gjorde ju du också!

2009-06-25 @ 18:38:36
URL: http://emmmmagrahns.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hahaha, usch va jobbit det måste vara! :P

2009-06-25 @ 20:04:00
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0